El director general de EmblemHealth nominado para la lista "Labor Power 100" de City and State

EmblemHealth CEO Named to City and States Labor Power 100 List

5 de septiembre de 2019

New York (05 de septiembre de 2019) -- EmblemHealth, one of the nation’s largest non-profit health insurers, announced today that its CEO, Karen Ignagni, has been named to the Labor Power 100 list by City & State, the New York government and policy news media outlet. This is the second year that City & State has celebrated the labor community through recognition of the most influential players impacting organized labor policy in New York today. The honorees were celebrated at a special reception held yesterday at The Mezzanine, where the Labor Special Issue was debuted.

“As the proud daughter of two union members, it is an honor to be named to this list,” said Karen Ignagni, President and CEO of EmblemHealth. “Labor unions provide their members with peace of mind regarding some of the most pressing issues in our society today, from guaranteeing that workers receive fair wages to ensuring good quality healthcare and retirement benefits don't bankrupt a family. Our mission at EmblemHealth is to partner with labor leaders, employers and others in the community to make the promise of access to affordable healthcare a reality.”

To see the full list of City & State’s Labor Power 100, visit https://www.cityandstateny.com/articles/power-list/power-100/new-york-2019-labor-power-100.html

EmblemHealth es una de las aseguradoras de salud sin fines de lucro más grandes del país, con 3,1 millones de miembros y una trayectoria de 80 años de servicio a las comunidades de Nueva York. La compañía ofrece a empleadores, individuos y familias un rango completo de planes de salud comerciales y patrocinados por el gobierno, además de recursos comunitarios convenientes. Como líder en el mercado del cuidado de la salud basado en el valor, EmblemHealth se asocia a los mejores médicos y hospitales para brindar cuidados de calidad y asequibles. Para más información, visite emblemhealth.com.

Estamos experimentando un volumen extremadamente alto y tiempos de espera más largos en nuestro Centro de Llamadas. Para preguntas relacionadas con la COVID-19, visite nuestras Preguntas frecuentes sobre la COVID-19